marți, 9 iulie 2013

FLORI ,FLORI, FLORI!

In ultima  calatorie am "intalnit" multe flori , si , profitand de noul meu aparat de fotografiat , primit in dar de la Ile ,am facut o multime de fotografii . Sunt noi modele pentru viitoarele mele flori!. In ultima vreme am facut  pauza in ceea ce priveste realizarea florilor ,ceea ce  banuiesc ca ati sesizat . Uneori inspiratia dispare si e nevoie de timp pentru a reveni! :) Acesta e motivul pentru care nu prea am mai avut postari . Oricum, florile create de natura sunt minunate!
Pensiunea la care am fost cazat era plina de flori.
I-a priviti!
Un trandafir in bataia vantului














 Toate aceste flori se aflau in curtea pensiunii aflate pe malul Cernei. O minunatie!











Maine voi reveni cu alt gen de flori .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter