marți, 16 iulie 2013

Necklace

Dupa o saptamana de lucru am reusit sa termin un colier din margele . Tinand cont ca sunt incepatoare, cred ca ceea ce a iesit este foarte frumos. E o relaxare sa insiri margele in timp ce iti apar in gand fel de fel de amintiri. Mi-am amintit de o intamplare petrecuta cu peste 45 de ani in urma si care avea ca protagoniste o frumusete de margele aflate pe ceea ce noi numeam "vesta" si care era o parte componenta a unui costum popular romanesc al mamei mele. Era confectionata din catifea neagra foarte fina ,pe care erau cusute flori din margele in motive romanesti. Intr-o zi , cand mama era la munca , eu , impreuna cu sora mea am intrat pe geam in " odaia" unde mama tinea lucrurile mai de valoare si am inceput sa rupem margelele de pe vesta. Eram copii fara minte. Daca imi amintesc bine cred ca am" mancat " o bataie zdravana atunci. Nu mai stiu ce s-a intamplat cu acea vesta dar...daca o aveam acum cu siguranta as fi reparat ce am stricat . Amintiri care mi-au venit in minte acum in preajma comemorarii plecarii mamei intr-o lume mai buna .
Am sa va arat cam care au fost etapele de realizare a colierului.


Pentru inceput am tesut ,utilizand tehnica peyote. acest lant care in final a devenit floare

Apoi am tesut lantisorul colierului , l-am atasat si iata ce a iesit:

2 comentarii:

  1. Foarte frumos modelul, foarte frumoasa combinatia de culori!
    Stiam ca vei reusi sa lucrezi bine si cu margelutele.
    Spor si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Flag Counter