marți, 30 iulie 2013

CE AM MAI GASIT IN CURTEA CASEI

Ce am mai gasit prin curtea casei in afara de buruieni? Un mar aflat in "gradinita" dinspre sosea care nu prea a facut mere . Poate din cauza ca pe el crestea o ciuperca parazita? Daca imi amintesc bine se cheama iasca .  Pe tulpina marului am gasit doua astfel de ciuperci enorme! Un fel de GANODERMA de Romania . :)  Din cate am citit , iasca galbena e comestibila . Nu stiu daca asta e  comestibila.
















Merele sunt 100% ecologice .















Marul din fata casei face mere foarte bune . Ramurile aproape ca intra in casa!

















Prunii din gradina sunt incarcati anul asta! Din pacate nu stiu daca voi ajunge sa le culeg.















O multime de zarzari rosii si galbeni , din care am cules cateva zarzare pentru gem ! A iesit o bunatate de gem. Poate o sa va arat!





























Si printre toate buruienile se incapataneaza sa reziste de 6 ani. ..trandafirii mamei




















Vreau sa va spun ca am smuls toate buruienile din trandafiri dar nu am mai facut fotografii dupa aceea , pentru ca trandafirii i-am dus celor dragi care se afla in cimitirul satului : fetita mea , mama si tata.I-am vizitat impreuna cu Ile si Maya .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter