duminică, 28 iulie 2013

CUM AM DISTRUS UN PALAT!

Saptamana trecuta am petrecut-o in satul natal , in vechea casa in care am copilarit , si care credeam eu , era nelocuita de 6 ani de cand mama a plecat intr-o luma mai buna. Se vede treaba ca m-am cam inselat . In absenta unor fiinte umane , alte fiinte si-au facut un palat intr-un vechi dulap. Am muncit cam 6 zile sa alung chiriasele care erau destul de periculoase . Palatul lor confectionat din mii de hexagoane a fost greu de distrus. Familia care locuia in palatul respectiv era numeroasa si foarte periculoasa . Am facut cunostinta cu acul uneia din membrele acestei familii chiar in prima zi in care am intrat in vechea casa . Traficul inspre dulap era intens si am fost curioasa sa vad ce este inauntru ! M-am cam speriat !
In stanga dulapului se ridica un adevarat palat  iar dezordinea si urmele lasate de vietuitoarele palatului sunt evidente ! Am inceput  o lupta dura si riscanta ! Dupa primele patru zile am reusit sa daram trei nivele din palat.

Doua din nivele erau locuite de larvele care asteptau sa devina membre destoinice ale familiei . Vedeti unde camerele hexagonale sunt capacite cu " usi " albe.
Au mai urmat cateva zile pana am reusit sa distrug si restul palatului  inca trei nivele.

Am facut si un filmulet . Daca priviti cu atentie veti vedea larvele miscand in casute!


Nu pot spune ca ma simt foarte fericita ca am distrus munca acestor vietati dar mi-a fost o teama teribila sa nu cumva s-o intepe pe Maya care era tot timpul cu nasul pe dulapul cu pricina , atrasa de mirosul specific VIESPILOR. Ingrozitor ! Nu am vazut in viata mea asa ceva!Asta a fost cel mai neplacut eveniment din saptamana petrecuta la tara . Restul a fost linistitor! O sa va povestesc!

2 comentarii:

  1. Buna/Salut , numele meu este Bogdan , un mic blogger si observ ca ai un blog superb , as dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/descoperatravel .
    As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannerre asa ne promovam reciproc si astfel site-urile noastre vor evolua cat mai sus.Nu avem nimic de pierdut , nu sunt un escroc sa iti cer bani , etc.
    Adresa blogului meu : www.descopera-travel.blogspot.ro . ( page rank 3 , blogul contine de toate )
    Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe bogdan_burca@yahoo.com
    Like te rog la pagina .
    Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de aprecieri Bogdan. Sunt noua in "meseria " de blogger si nu sunt foarte priceputa in aceasta meserie. Ceea ce fac este pentru sufletul meu. Daca mai sunt si altii care se bucura de ceea ce postez eu, sunt bucuroasa . Despre linkuri /bannere , promovare...etc , mai am de invatat . Deocamdata nu mi-am propus sa castig bani din acest blog . Poate cu vremea , cand voi mai " creste " putin . Cine stie!

      Ștergere

Flag Counter