joi, 18 aprilie 2013

SEDINTA FOTO CU MATISORI!


In Chindia salciile sunt pline de matisori.  In traditia populara se spune ca daca inghiti trei matisori de salcie in ziua de Florii , vei scapa tot anul de dureri de gat, iar in alte parti ale tarii fetele fierbeau  la miezul noptii dinspre  Florii apa cu salcie si busuioc , iar ziua se spalau cu ea pe cap, zicand: " „Cumu-i parul inflorit, asa si paru-mpletit! Cum te uiti la paru-n floare, asa si la fata mare!“
Desi azi nu voiam sa postez nimic, matisorii mi-au schimbat planul. Am adus acasa cinci "exemplare "si am organizat o sedinta foto neplanificata . Protagonisti:  MATISORII si ce am mai gasit prin casa : doua albinute pe care am incercat sa le fac inspirata de un tutorial ,dar fara a respecta intr-u totul  ce era acolo , un fluturas si niste floricele . I-a priviti ce a iesit!





eroii de azi !













Albinele au inceput sa culeaga polenul pe care il vor transforma in miere dulce.



































Si fiindca am facut si doua floricele de ce sa nu le facem o poza si lor

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter