luni, 22 aprilie 2013

O zi aglomerata si obositoare azi! Pentru o mica relaxare, am incercat  sa fac o floare . Recunosc ca mi-a dat ceva batai de cap obtinerea petalelor rotunde, dat fiind materialul folosit .( satin creponat). Nu am prea multa experienta . Nici nu am cum. Nu poti  deveni  maestru in realizarea de flori kanzashi , in numai doua luni de zile . Trebuiesc ani de munca , talent si multa rabdare .  Cu timpul .. sunt convinsa ca voi realiza lucruri mult mai interesante.                                                                                                                                                                      

Neobisnuitul meu  bujor argintiu !


Poate fi folosit ca brosa si ornament pentru par.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter