duminică, 7 aprilie 2013

Daca va e dor de casa!

Astazi un mesaj pentru cei dragi. M-am gandit ca poate va e dor de casa asa ca aveti ocazia sa vedeti blocul de cate ori doriti ,doar uitandu-va aici!  :) Cautati semnul portocaliu si va trece dorul!
















Ieri a fost o zi destul de placuta  si am stat cu Maya in parc destul de mult . Ca de obicei ,dupa amiaza mergem la "Mitropolie" . A avut parte de multa joaca .Acum o las pe ea sa va spuna cum a fost.

Ca de obicei mergem pe acelasi drum. E bine sa stiu bine drumul in caz ca ma ratacesc !..
Sper ca observati ca am o floare noua la gat!












Staaaaaaaai , ca am o urgenta!















Am avut noroc, semaforul e verde ,asa ca fuguta trec strada!















Am ajuns in parc.















Simt un miros. Ce-o fi aici?















O ramaaaaaaaaa!. E cazul sa ma tavalesc putin prin iarba si daca am noroc, o strivesc!

































Aoleu! Vad umbra mamei . NICIODATA nu ma lasa sa ma tavalesc prin iarba . Zice ca ma murdaresc si nu-mi mai da voie sa ma urc in pat.











 Gata cu tavaleala!

                                                                                                                                                                                                          
Acum o sa ma joc cu Doli . 
Ea e Doli! E cam mofturoasa in ultima verme ca a fost bolnava rau de tot . sa vedem daca are chef de joaca!
Nu  se dezlipeste de piciorele  lui maica-sa! Semn rau .
Ne jucam putin apoi vrea in brate!:( 
Mai bine m-as juca cu maidanezul asta dar nici el nu are chef. Asta e! Astept sa vina altii! . 
Am  noroc . Au venit vechile mele prietene
 Kira















GI
















Alma si inca o piticanie pe care o vad pentru prima oara!















Sa va spun un secret! Gi a participat la 'Romanii au talent" impreuna cu " fratii " ei Ozzi si Blue.Daca vreti sa-i vedeti uitati-va pe you tube.

Heiii, ce cauta doli acolo sus? Vreau si eu !

 Pe crucea lui Tudor Vladimirescu!












Privesc de la inaltime!
















Cine mai e ca mine!






























2 comentarii:

  1. foarte frumos:)) am primi de la Ile cele 2 brose. Sunt foarte, foate frumoase.. Cea de blugi, cand nu o pot asorta cu ce am pe mine, o prin la o gentuta de blugi. Va multumesc mult si va imbratisez:)

    RăspundețiȘtergere

Flag Counter