vineri, 2 august 2013

PARCUL CHINDIA


Aproape zilnic eu , Maya si Elena mergem in Chindia. Eu si Elena pentru ora de sanatate, Maya pentru joaca. E frumos parcul si de aceea m-am gandit sa va arat ce vedem noi in fiecare dimineata. Daca ajungeti in Targoviste mergeti sa -l vizitati .
Drumul spre parc . Astazi Elena a dus-o pe Maya. :) pentru putin timp.














Dupa ce ajungem in parc  incepem cu o tura de lac de incalzire! :)

 A doua tura , cand sunt in conditii optime alerg. Acum nu pot ca am o coasta rupta. Dar Elena a aleargat.

Iar Maya,  a alergat  azi de " i-a iesit sufletul" . Eu am facut fotografii .
Azi va prezint lacul . Adie putin vantul si lacul nu e ca " oglinda" dar se vede cerul reflectat in apele lui





































Si Maya pe malul lacului dupa ce i-a iesit sufletul alergand dupa un maidanez!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter