vineri, 21 iunie 2013

BRATARA ...ECOLOGICA
Omul cat traieste invata.  Am gasit un tutorial de realizare a margelelor din petale de trandafir si am fost foarte curioasa sa vad ce  se poate obtine. Profitand de vizita in parc ,am adunat cateva petale de trandafiri pe care le-am transformat intr-o bratara ...ecologica . :)
Iat-o!

detaliu!















Bratara e 100% ecologica . Pentru realizarea margelelor am folosit apa de ploaie! Pentru inceput nu am avut habar ca dimensiunea margelelor se va modifica la sfarsitul procesului de realizare . Intentia era sa fac margele mai mari dar au devenit .....mici . Data viitoare voi acorda mai multa grija formei. recunosc ca am avut dubii ca se pot obtine margele din petale de flori. M-am inselat. Se pot obtine si sunt foarte sic.
Dupa inca o incercare!



Un comentariu:

  1. Esti fenomenala! Si ai o rabdareeeeeeeeeeeeee!!
    Te rog sa-mi trimiti si mie,prin e-mail,tutorialul cu petalele. Mi se pare interesant, mai ales ca este "eco", vreau sa ma culturalizez.Pana la urma ecologia tine de domeniul in care lucrez acum.

    RăspundețiȘtergere

Flag Counter